About Us

We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts off the system and expound the actually teaching of the great explorer ut of the truth, the master builder of human happiness.
Consultation

Contact Info

  • Rock St 12, Newyork City, USA
  • (526)-236-895-4732
  • villesaksa@gmail.com
  • Week Days: 09.00 to 18.00 Sunday: Closed

Valmennus .

Sopiiko tämä minulle?


Ymmärrän, että valmennukseen tullaan hyvin erilaisista lähtökohdista ja elämäntilanteista. Suunnittelen jokaisen ohjelma sopimaan sinun elämäntapaasi, aikatauluihin sekä mahdollisiin muihin harrastuksiin. Tarkoituksena ei ole vallata elämääsi, vaan tehdä harjoittelusta helppoa ja edetä päämäärätietoisesti kohti tavoitteita.

Valmennuksen painopiste on kehonpaino, liikkuvuus- ja voimaharjoittelussa. Tavoitteisiin pääsemistä voidaan tukea kehoa rentouttavilla harjoitteilla, kuten hengitysharjoituksilla, sekä ravitsemukseen ja lepoon liittyvällä ohjauksella ja neuvonnalla.

Olen tukena ja apunasi koko valmennusjakson ajan, mutta tästä huolimatta valmennus vaatii sinulta itseohjautuvaa ja itsenäistä otetta harjoitteluun. Mikäli et ole koskaan harrastanut liikuntaa, niin suosittelen alkuun henkilökohtaista lähivalmennusta. En usko kokonaan etänä tapahtuvien valmennusprosessien olevan tehokkain etenemistapa aivan alkumetreillä.

Haittaako kipu?


Kehotaitojen opetteleminen sekä liikunta ovat parhaiden keinojen joukossa kun hoidetaan tuki- ja liikuntaelin kipuja. Terveydenhuollon ammattilaisena osaa huomioida sinun mahdolliset kivut, sairaudet, aiemmat vammat sekä kehon ongelma-alueet ohjelmaa laadittaessa.

Aktiivisella tekemisellä on valtavan suuri rooli kuntoutumisessa. Turhauttavan odottelun sijaan pääset heti tekemään aktiivista kuntoutusta, toipumaan ja kohentamaan kuntoa.

Prosessi


Valmennus alkaa alkutapaamisella, joka voidaan järjestää videopuheluna, vastaanotolla tai kotonasi. Tapaamisen aluksi saat kertoa rauhassa tarinasi. Käymme huolellisesti läpi terveys- ja liikuntahistoriasi, sekä keskustelemme tavoitteistasi ja siitä miten valmennuksen avulla pyrimme niihin pääsemään.

Alkutapaamisessa pyrin keräämään mahdollisimman paljon tietoa nykyisestä toimintakyvystäsi pyytämällä sinua tekemään erinäisiä liikkeitä ja testejä. Aluksi joudumme selvittämään tarkasti kehosi toimintaa ja vasteita, jotta voin laatia sinulle turvallisen ja järkevän ohjelman.

Laadin sinulle henkilökohtaisen harjoitusohjelman, kun alkutapaaminen on saatu huolellisesti tehtyä. Saat ohjelman parin päivän sisällä sähköpostiisi. Ohjelmaa tullaan päivittämään matkan varrella riippuen, kuinka kehosi reagoi harjoitteluun. Ohjelma suunnitellaan tyypillisesti 6 viikon jaksoihin

Jatkuva yhteydenpito


Voit ottaa aina yhteyttä, jos sinulla on esimerkiksi vaikeuksia liikkeiden kanssa tai haluaisit hieman viilata ohjelman sisältöä. Minimissään suosin vähintään viikoittaista tilannepäivitystä, jossa käymme läpi kehitystä ja mahdollisia haasteita.

Yhteydenpidossa voimme hyödyntää Whatsapp-sovellusta, sähköpostia sekä videopuheluita. Valmennuksen alussa avataan yhteys ja näin yhteydenpito on mahdollisimman kätevää.

Hinta


Valmennuksen hinta on 183 euroa / 6 viikkoa. Hinta pitää sisällään alkukartoituksen (60min), harjoitteluohjelman, jatkuvan tuen sekä ohjelman päivittämisen kehityksen ja palautteesi perusteella.

Ensimmäisen kuuden viikon jakson jälkeen voit jatkaa itsenäistä harjoittelemista ohjelmalla, tai vaihtoehtoisesti ottaa seuraavan kuuden viikon valmennusjakson. Valmennuksen hinnasta voidaan neuvotella, jos sinulla on suunnitelmissa pidempi projekti, mihin toivot apua.

Valmennuksessa olevat voivat myös ostaa ohjattuja treenejä hintaan 90 euroa / kerta. Treenit voidaan pitää kuntosalilla, ulkona tai kotonasi.

Kysymys mielessä?

Tarkastetaan tilanne yhdessä